خدمات خودرو کارا

صفحه اصلی   »   وبلاگ  »   عوامل موثر در قیمت صافکاری PDR

قیمت صافکاری pdr چقدر است؟

 

صافکاری PDR به معنای انجام صافکاری بدنه خودرو بدون رنگ است.

بسیاری از رانندگان گمان می‌کنند که بعد از آسیب دیدن بدنه‌ی خودرو، مجبور به انجام نقاشی خودرو هستند و رنگ فابریک را از دست خواهند داد، درحالی که می‌توانند از خدمات صافکاری خودرو بدون رنگ استفاده کنند. در این مقاله از خدمات خودرو کارا به سراغ بررسی همین موضوع رفته‌ایم و در نهایت به سوال بسیاری از شما عزیزان با عنوان قیمت صافکاری pdr چقدر است؟ پاسخ دادیم.

 

 

 

 

قیمت صافکاری ماشین

 

یکی از موضوعاتی که همیشه ذهن رانندگان را درگیر می‌کند، این است که قیمت صافکاری ماشین چقدر است. اگر شما خودروی خود را برای انجام نقاشی خودرو ببرید، قطعاً مجبور هستید که هزینه‌ی زیادی را صرف تعمیر خودرو کنید؛ چراکه کارشناس نقاشی، رنگ‌آمیزی دوباره را نیز بر روی ناحیه‌ی آسیب بدنه اعمال خواهد کرد.

همچنین ابزاری که برای نقاشی بدنه از آن‌ها استفاده می‌شود، زمان‌بر هستند و به هزینه‌ی عملیات نقاشی اضافه می‌کنند. با این حال صافکاری PDR به کلی با نقاشی خودرو متفاوت است و قیمت آن هم بسیار کمتر است.

 

صافکاری PDR نوعی صافکاری خودرو است که در آن کارشناس خودرو، آسیب و تورفتگی اتومبیل شما را بدون از بین بردن رنگ بدنه‌اش تعمیر می‌کند. در نتیجه شما با استفاده از صافکاری بدون رنگ (همان PDR)، احتیاجی به رنگ‌آمیزی دوباره و صرف هزینه‌ی چند برابری ندارید.

 

این نوع صافکاری با استفاده از قدرت حرارت و میله‌های مخصوص انجام می‌شود و کارشناس صافکاری PDR، با استفاده از این میله‌ها به نقاط آسیب خودروی شما ضربه می‌زند و در نتیجه بدنه خودرو را صاف می‌کند. صافکاری PDR از جدیدترین فناوری‌های دنیا بهره می‌برد و در نتیجه بدون احتیاج به آسیب‌زدن به رنگ بدنه‌ی خودرو، محل آسیب را صاف می‌کند. اما آیا می‌دانید که چه زمانی می‌توانید از صافکاری PDR استفاده کنید؟

 

 

 

 

صافکاری pdr

 

شما فقط می‌توانید زمانی از صافکاری PDR استفاده کنید که بدنه‌ی خودروی شما دچار چنان آسیبی نشده باشد که رنگ فروپاشیده باشد. در چنین مواقعی شما نیاز دارید که نقاشی ماشین نیز انجام دهید، چراکه رنگ احتمالاً ترک خورده و حتی به کلی آسیب دیده است. بنابراین می‌توانیم بگوییم که کاربرد صافکاری PDR فقط برای زمان‌هایی‌ست که آسیب به بدنه‌ی خودرو در حدی باشد که رنگ دچار فروپاشیدگی، ضربه و یا حتی ترک نشده باشد.

 

همچنین صافکاری PDR را به عنوان اصلی‌ترین روش صافکاری برای رفع آسیب‌هایی مانند تورفتگی بدنه‌ی خودرو در نظر می‌گیرند. در این نوع صافکاری با استفاده از جدیدترین فناوری، تورفتگی‌های خودروی شما در کمتر از سه ساعت با استفاده از حرارت و میله‌های مخصوص رفع می‌شود. اگر قصد انجام صافکاری PDR را دارید، باید از قیمت صافکاری PDR آگاه باشید.

 

 

 

 

قیمت صافکاری PDR

 

قیمت صافکاری PDR یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که برای انجام این تعمیرات روی خودروی خود باید در نظر بگیرید. امروزه هزینه صافکاری PDR تحت تأثیر عوامل مختلفی است که اگر از آن‌ها آگاه باشید، می‌توانید کاهش هزینه صافکاری را برای خود رقم بزنید.

محل آسیب: از آن‌جایی که در صافکاری PDR از میله‌ها برای تعمیر فرورفتگی‌های استفاده می‌شود، در نتیجه دسترسی به مکان‌هایی مانند سقف‌ها و سپرها سخت‌تر است. بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که نرخ تعمیر آسیب‌هایی که در این محل‌ها رخ داده‌اند بیشتر از دیگر بخش‌های خودرو باشد.

 

 

🔹جنس بدنه:

 

شما برای صافکاری بخش‌های آلومینیومی و فایبرگلاسی خودرو، باید هزینه بیشتری به نسبت بخش‌های فلزی بپردازید، چراکه تعمیر آن‌ها مهارت بیشتری می‌طلبد. متریال بدنه به طور جدی در مقوله قیمت صافکاری PDR تأثیرگذار است.

نوع آسیب: مورد جالب در صافکاری PDR این است که هرچه فرورفتگی خودروی شما بزرگ‌تر باشد، هزینه تعمیر آن نیز بیشتر است. هزینه صافکاری PDR نیز تا حد زیادی به این بستگی دارد که میزان آسیب خودروی شما چقدر است.

 

 

🔹نرخ اجرت صافکار:

 

در برآورد هزینه صافکاری PDR، فاکتوری به نام دستمزد صافکار نیز وجود دارد. با اینکه این دستمزد متفاوت از هزینه تمام‌شده‌ی صافکاری PDR در نظر گرفته می‌شود، اما در قیمت نهایی این نوع صافکاری نیز تأثیرگذار است. هرچه صافکار شما کاربلدتر و ماهرتر باشد و از تکنولوژی‌های جدیدتر استفاده کند، قیمت صافکاری PDR شما بیشتر می‌شود.

 

هزینه متریال اولیه: در صافکاری PDR از متریال‌هایی نظیر بتونه و پریمر نیز استفاده می‌شوند. اگر به دنبال یک صافکاری PDR باکیفیت هستید، باید این متریال‌های پایه‌ای را از بهترین برندها تهیه کنید که در نتیجه قیمت صافکاری PDR را افزایش خواهد داد.

 

 

🔹هزینه‌های جانبی:

 

هزینه‌های جانبی مواردی نظیر انبارداری و جابجایی خودرو است که اگر چند روزی خودروی شما در مرکز تعمیر خودرو باقی بماند به هزینه صافکاری PDR اضافه می‌شود. شما برای کاهش هزینه صافکاری می‌توانید از رخ‌دادن چنین هزینه‌هایی جلوگیری کنید.

 

 

 

 

کاهش هزینه صافکاری

 

کاهش هزینه صافکاری PDR در واقع رفتارهایی هستند که باعث می‌شوند قیمت صافکاری PDR پایین‌تر بیاید. در صورتی که چنین مواردی را رعایت کنید، می‌توانید قیمت صافکاری بدون رنگ را برای خودروی خود کاهش دهید.

 

 

🔻از آسیب های جزئی به بدنه خودرو جلوگیری کنید.

 

اگر از رانندگی خطرناک پرهیز کنید و در زمان پارک کردن خودرو کنار خیابان به خوبی حواستان به فضای اضافی خودرو باشد، می‌توانید از فرورفتگی‌های جزئی جلوگیری کنید و در نتیجه هرگز به استفاده از خدمات صافکاری PDR نیازمند نشوید.

 

 

🔻از خدمات یک کارشناس ماهر استفاده کنید.

 

بسیار پیش آمده است که رانندگان، انجام صافکاری PDR خودروی خود را به دست یک فرد تازه‌کار سپرده‌اند و در نتیجه مجبور شده‌اند که دوباره برای انجام صافکاری PDR اقدام کنند، چراکه آن شخص صافکاری بدون رنگ را با کیفیت خوب انجام نداده و آسیب همچنان روی بدنه‌ی اتومبیل خودنمایی می‌کند.

 

بنابراین اگر می‌خواهید کاهش هزینه صافکاری PDR را برای خود رقم بزنید، خوب است که به سراغ بهره‌مندی از خدمات کارشناسان ماهر و کاربلد حوزه‌ی این نوع صافکاری بروید. ما مراجعه به بهترین مرکز صافکاری PDR در غرب تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

🔻در مورد هزینه صافکاری قبل از انجام کار با صافکار صحبت کنید.

 

خوب است قبل از آغاز عملیات، با مرکز تعمیر خودرو و یا حتی صافکار خود درباره قیمت صافکاری بدون رنگ صحبت کنید تا جای هیچ ابهام و افزایش قیمت غیرمنتظره‌ای باقی نماند. این صحبت‌ها می‌تواند درباره‌ی متریال مورداستفاده، زمان تحویل خودرو، دستمزد صافکار و در نهایت قیمت نهایی خودرو باشد.

 

 

🔻از صافکار بخواهید قبل از شروع کار، برآوردی از هزینه صافکاری ارائه دهد.

 

بیشتر از 90 درصد صافکارها با مشاهده‌ی محل آسیب خودرو می‌توانند قیمت صافکاری بدون رنگ را در کمتر از چند دقیقه به شما بگویند. قبل از انجام صافکاری حتما قیمت نهایی عملیات را از او بپرسید تا بتوانید با یک بودجه‌ی تعیین‌شده کار را آغاز کنید.

 

 

🔻از صافکار بخواهید از متریال درجه یک استفاده کند.

 

شاید استفاده از متریال اولیه قیمت نهایی صافکاری PDR شما را بالا ببرد، اما به شما تضمین می‌کند که دوباره مجبور به انجام صافکاری بدون رنگ نخواهید بود. بنابراین برای کاهش هزینه‌های بلندمدت خود، خوب است که از صافکار بخواهید از مواد اولیه باکیفیت برای صافکاری PDR خودروی شما استفاده کند.

 

 

هزینه صافکاری PDR

 

خوشبختانه قیمت صافکاری PDR یک محدوده نرخ مشخص دارد که می‌تواند به رانندگان کمک کند که حداقل یک تصوری از قیمت نهایی این نوع صافکاری داشته باشند. با این حال باز هم تأکید می‌کنیم که چنین نرخ‌هایی، تا حد زیادی تحت تأثیر دستمزد صافکار و متریال‌های مورداستفاده قرار می‌گیرند و ممکن است افزایش و یا حتی کاهش پیدا کنند.

 

امسال شما برای تعمیر صافکاری‌های کوچک باید چیزی حدود 300 تا 500 هزار تومان را بسته به میزان آسیب پرداخت کنید. همچنین فرورفتگی‌های متوسط، بودجه‌ای در محدوده‌ی 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان را طلب می‌کنند و فرورفتگی‌های بزرگ از 1 میلیون تا 2 میلیون تومان هزینه دارند.

 

در انتها اگر آسیب واردشده به خودروی شما بزرگ‌تر از حد معمول باشد و فرورفتگی عمیقی را روی بدنه‌ی خودرو ایجاد کرده باشد، شما مجبورید که بیش از 2 میلیون تومان را به عنوان هزینه صافکاری PDR در نظر داشته باشید. با این حال قطعا مراجعه به بهترین مرکز صافکاری PDR در تهرانسر می‌تواند هزینه صافکاری بدون رنگ را به طور چشمگیری کاهش دهد.

 

 

بهترین مرکز صافکاری PDR در غرب تهران

 

خدمات خودرو کارا با افتخار اعلام می‌کند که بهترین مرکز صافکاری PDR در غرب تهران است. ما از جدیدترین فناوری‌های روز برای انجام صافکاری بدون رنگ خودروی شما استفاده می‌کنیم و از مهارت مجرب‌ترین کارشناسان صافکاری در ایران بهره‌مندیم.

شما می‌توانید ما را در آدرس تهران _ تهرانسر _ بلوار گلها _ نبش اتوبان فتح _ انتهای کارواش و و پارکینگ گلها پیدا کنید؛ اما آیا از تفاوت‌های صافکاری خدمات خودرو کارا با دیگر مراکز تعمیر خودرو آگاه هستید؟

 

 

بهترین مرکز صافکاری PDR در تهرانسر

 

خدمات خودرو کارا به این علت به بهترین مرکز صافکاری PDR در تهرانسر مشهور شده است که کیفیت تمام خدماتش را تضمین می‌کند. ما به شما گارانتی می‌کنیم که از بهترین متریال‌ها و روش‌های صافکاری برای رفع تورفتگی‌های خودروی شما استفاده می‌کنیم و در نتیجه می‌توانید بدون هرگونه نگرانی، اتومبیل خود را به دست ما بسپارید.

اگر همچنان سؤال و یا ابهامی درباره‌ی کاهش هزینه صافکاری PDR و یا قیمت صافکاری بدون رنگ دارید، می‌توانید با کارشناسان رایگان ما به شماره‌ی 09389508130 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط