خدمات خودرو کارا

درباره ما

از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما القای بهترین تجربه به مراجعینمون از لذت داشتن یک خودرو است .اما چطور؟ با راه اندازی و توسعه یک کارگاه که همه خدمات خودرو را در یک مجموعه واحد ارائه میدهد و شامل یک تیم متخصص با سابقه کاری قابل توجه است که همه تلاششان جلب رضایت کامل مراجعین می باشد . همچنین با راه اندازی این سایت با ارائه مقاله های  آموزشی رایگان سعی می کنیم اطلاعات شمارو تو زمینه کاری خودمون بیشتر کنیم.

  • هدف کارا

    از ابتدای تاسیس کارا تاکنون هدف ما جلب رضایت کامل مراجعین بوده است و سعی کردیم با به کار گیری نهایت دقت و ظرافت در انجام پروژه ها به این مهم دست پیدا بکنیم و ضمانت عدم دریافت وجه تا رضایت کامل مراجعین نیز برای اثبات همین موضوع بوده است.

  • بهره مندی از یک تیم متخصص

    مجموعه کارا تشکیل شده از یک تیم حرفه ای و با تجربه است که هر کدام از اعضای تیم سابقه فعالیت حداقل  8ساله  رادر کارنامه خود دارند. 

  • استفاده از بهترین ابزار و مواد

    برای مامهم است که مراجعین ما در صورت نیاز به مراجعه مجدد به گاراژ خدمات خودرو مجموعه کارا انتخاب دوباره ایشان  باشد به همین دلیل است که ما همیشه بهترین ابزار و مواد موجود دربازار را برای رسیدگی به خودروی مراجعین تهیه می نماییم تا یک نام و خاطره  خوش از خود در ذهن مراجعین بجا بگذاریم.

    آمار خدمات ما تا به امروز

    0 +
    خدمات صافکاری
    0 +
    دیتیلینگ
    0 +
    نقاشی
    0 +
    صفرشویی